BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 17, 2011

takala hujan


_______________________________________________


takala hujan turun membasahi bumi



aku mula menutup mata ku
namun gagal..


aku bangun berjalan menuju mejaku..
diiringi lagu "CInta SEmpurna"

aku mula menulis..



"..aku manusia lemah
selalu terjatuh.."

aku manusia lemah, selalu terjatuh..
selalu kecewa, selalu merungut, selalu mengalah,
selalu dan selalu lagi..

aku serba tiada..
aku lemah..


"..berbeda aku dari mu
kau berdiri teguh.."

berbeda darimu..sempurna! sempurna segalanya..
tiada cacat cela - SEMPURNA di mata ku..
ingin ku menjadi seperti dirimu..
KUAT! berdiri teguh.



"..aku serba tiada
aku kekurangan.."


ku serba tiada, aku kekurangan.. banyak kelemahan!
tidak seperti kau
sempurna..
ingin aku menjadi seperti mu
sempurna..



"..dan bila kau tiba
aku hilang dari kewujudan.."

dan bila kau tiba aku hilang kewujudan..
lesap bersama keSEMPURNAan kau..


aku?? HILANG..


- sempurnanya sifatmu -

0 comments: